Sec61 Ksd valla bende aslında öyle yapıyorum yalan yok. Sofraya atılan bi çocuk benim kızım. 8 buçuk kiloya yaklaştı. Hatta ben suyla laktozsuz sütü bile karıştırıp veriyorum. Sofrada yemek sularından veriyoruz yoksa bize de yedirmiyor bağırıyor 😂
Ksd Sec61 valla tek cesaret edemediğim şey o . kilosu düşük arada vereyim diyorum sonra da alerji yapar diye korkuyorum çevremde veren var ama bakalım :)
Sec61 Ksd evet ya o kaşığı bizimki de başta emmeye çalışıyordu. Şimdi bende ağzına döküyorum gidiyor 😂
Sec61 Ksd evet alerji olabiliyormuş valla ben bi cesaret denedim şimdi nerdeyse iki haftadır içiyor. Gaz kabız ishal falan da olmadı şükür 🙏 ama laktozsuz olan gaz yapmıştı azıcık 😏
Ksd Sec61 nasıl veriyorsun ölçü olarak hangi sütü kullanıyorsun ? Bence seninkinin kilosu iyi kullanma derim tabi sen daha iyi bilirsin canım 😊 benim ki 6 aylık 6.500 kilo ama vermeye korkuyorum cidden 🤔
Sec61 Ksd evet kilo olarak iyi ama biberonla bişeyler içmek istiyor öğün aralarında ne versem bilemedim 🤔 ben Pınar ın laktozsuz sütünü kaynatıyorum 30 cc süt 30 cc su bi iki tane de e bebekte satılan hamm bisküvisi koyuyorum kuzum
irem_1987 Sec61 ben normal ıspanak gibi yapıorum zeytınyagla aalca koymadan en son blendırdan gecırıorum ama hemen tuketın bıkere ısındıktan snra tekrar koymayın ii deıl
busra1263 Sec61 ıspanakçorbasını yaptığınız anda tüketmeniz lazım. Diyelim ısıttınız tüketin. Kaldı birdaha ısıtıp tüketim yapmayın kesnlkle demişti doktorum
Sec61 Ksd mamalardan dimi? Onlardan çok çektik ya 😀😅 evolvia, hipp, golden goat, sma falan bisürü mama denedik. Biri ishal biri kabız biri gaz yaptı biri kusturdu 😀 bende mamayı kestim valla
Ksd Sec61 anladım canım bi yan etkisi olmamışsa verirsin tabi ki annesinden başka kimse iyi bilemez 😊