Sec61 Selam anneler ☺️ Benim kızm 5 aylık sütüm olmadığı için biz 4 aylıkta ek gıdaya başladık. Kızım iştahlı bi bebek bişey seçmez. Ona farklı ne yedirebilirim?
Deletedmom115 Sec61 Balkabağı çorbası denedimiz mi? Gerçi mevsimi değil sanırım ama evde varsa diye yazıyorum. Ben buzluğa arıyorum alıp çok faydalı. Tarhana çorbası yoğurt çorbası yada sebzeleri haşlayıp hafif sulu şekilde. 5 aylık olduğu için verilen şeyler şuanlık kısıtlı maalesef.
Oglunasikbiranne08 Sec61 tarhana çorbası, yoğurt çorbası, pirinçli pırasa çorbası (pırasayı denediyseniz verin ) balkabagi çorbası, baska hangi sebzeleri denediyseniz onlarla corba yapabilirsnz
Ksd Sec61 bende 5.ayda başladım suan 6 aylık oldu tarhana verdim yogurt corbası verdim havuç çorbası yapabilirsin . Balkabagı corbası sebze çorbası patates çorbası tazefasulye çorbası bak bugun bi corba yaptım onu verebilirsin benim bebegim sevdi belki seninkide sever . 1 yemek kaşığı bulguru 2 su bardağı suda pişir sonra bi kasede bi yumurta sarısı 1 yemek kaşığı tam buğday unu bir yemek kaşığı yoğurdu Çırp pişen sudan biraz icine ekle sonra azar azar tencereye koy hepsini karıştır iyice kaynasın blendr yap biraz zeytinyagı koy sonra istersen icine et suyuda koyabilirsin benim kızım severek içti bugun . Aklıma gelen simdilik bunlar 😊
Sec61 Deletedmom115 balkabağı yapıyorum evet çok seviyor 🥰 yoğurt çorbası da yiyor bebek tarhanası aldım onu da yapıyorum ☺️ Öğünlerine meyve püresi de koyuyorum 🤔
Sec61 Deletedmom115 dedim acaba farklı bi alternatif var mı ☺️ Ispanak olur mu ki ? Çorba şeklinde olsa ?
busra1263 Sec61 ıspanakçorbasını yaptığınız anda tüketmeniz lazım. Diyelim ısıttınız tüketin. Kaldı birdaha ısıtıp tüketim yapmayın kesnlkle demişti doktorum
Sec61 Oglunasikbiranne08 pırasa hiç denemedim ama hafif bi sebze sanırım o da :) deneyeyim çok sağol 🥰
Oykummmmm Ksd ben bir turlu corba içiremiyorum kati yada mama seklinde yiyo ama corba tarzi icmeyi bilmiyo ya tükürüyo yada ittiriyo nasi veriyosunuz siz çorbaları acaba? 8 aylik bu arada
Ksd Sec61 ay maşallah maşallah darısı bizim bebişlere 🙂 yiyorsa kısma herseyden de ver ayına göre ben geçen cok iyi prof götürdüm kızımı bana dedi ki internete ona buna bakma neneleriniz size ne yedrmişse çocuklarınıza da onu verin dedi
Kbradr Oykummmmm çok yogun değilse çorba Bn içine azck ekmek içi atıyorum minik minik cok sıvı çorbaları benim oğlumda seviyo sıkılıyo anlamıyor bişi
Ksd Oykummmmm canım benim yaptığım çorbalarda ne cok katı nede cok sıvı oluyor normal derecede kıvamı böyle nasıl desem kendi içtiğimiz mercimek corbalarımız varya onun kıvamında oluyor kaşıkla direk hepsni agzının icine boşaltıyorum 😂 bebegin bizim gbi kasıktan çekme gücü yokki hala normal kaşığı koy ağzına tam bir şekilde dök gitsin 😂 ben öyle yaptım valla
Sec61 Ksd valla bende aslında öyle yapıyorum yalan yok. Sofraya atılan bi çocuk benim kızım. 8 buçuk kiloya yaklaştı. Hatta ben suyla laktozsuz sütü bile karıştırıp veriyorum. Sofrada yemek sularından veriyoruz yoksa bize de yedirmiyor bağırıyor 😂
Sec61 Ksd evet ya o kaşığı bizimki de başta emmeye çalışıyordu. Şimdi bende ağzına döküyorum gidiyor 😂