arzu343437 Benim ki kolik bebekti.hepsi kabiz yapti. En iyi Hipp rahat etti .yine gazi oluyordu ama en azından kabiz yapmıyordu öneririm
esm15 hkabak ben sadece anne sütü vermeme rağmen bebeğimde sürekli gaz sorunu yaşadık sab simplex gaz damlası kullan istersen günde 3 defa çok rahatlatıyor