Hanımlar bebeğim 65 günlük, maalesef sütüm yok keşke olsaydı da emseydi. Aptamil pronutra kullanıyorduk gaz yaptı aptamil conformile geçtik kabız yaptı. Doktorum golden goat kullanabilirsin dedi, aranızda kullanan var mı? Ya da mama tavsiyesi verecek olan