Solagim sag elimi de kullanmam yani. Yazim da inci gibidir uazi seklinin yasa guzel yada cirkin olmasinin solakliklamalakali oldugunu dusunmuyorum solak birsuru arkadasim car cogunun da yazisi iyi. Solak makasi var evet rahat oluyo ama kalemini bilemedim. Solak bicak fln bilmiuorum ama ben cift taraf keskin bicak kullaniyorum digerleriyle bisi dograrken zor oluyo. Onun disinda cok da biseye ihtiyac oldugunu dusinmuuorum bilemedim