Bizimde 3.günümüz gündüzleri güzel ilerliyoruz sıkıntımız yok. Ama gece uyku öncesi ne kadar sıvıyı kessemde benim oğlum çok su içiyor. İlk 2 gece kaçırma oldu kıyafet değişimi, tuvalet teklifi derken çok ağladı. Tuvaleti istemedi. Bende hem gündüz hem gece kesmek istiyordum ama gecenin olumsuzluğu gündüzü etkiler diye korkuyorum. Külot bez tarzında mı taksam diye düşünüyorum. En azından bir süre yoksa hep böyle ağlayarak kalkarsa hem uykusu, hemde gündüz tuvalet düzeni bozulacak diye çekiniyorum. Belki bu şekilde alıştırma yapanlarda vardır bizlerede yardımcı olurlar☺️