inci86 biri 2.5u geçmişti diğeri 3 yaşına girecekti 🫣 gece uyandırmaya alışınca da onu bekliyorlar kendileri kalkmıyorlar. Daha çok kaza oluyor. Birisi 5 diğeri 7.5 yaşında gece cişleri geldiyse kalkıp yapar yatarlar. Uykuları çabuk bolunen çocuklardı ben kaldırsam gece otururduk muhtemelen 🫢