boncukk_ Oğlum 2.5 aylık 11 den beri salla emzir döngüsündeyiz anca uyudu, uykuya geçemediği için katıla katıla ağlıyor
incihanim_ uykusuzanne__ uyku tutmuyor bir türlü boğazım ağrıyor ama öyle uyutmucak kadar değil neden uyuyamıyorum inan bende bilmiyorum deli gibi uykum var aslında karnımda ki bebiş bile uyudu yani 😂
aselomerasaf uykusuzanne__ normalde 9.30 da uyurlar ama bu akşam ikiside uyumadı sinir krizi yüklendi biri ayakta diğeri memedeee 🥺🥺😭
Eylul301023 uykusuzanne__ yaptım biraz olaylı oldu ama daha yeni yeni rahata kavuştuk teşekkürler ❤️🥰