uykusuzanne__ daha yeni uyudu 4. Ay ataklı bir bebe🐥 bebişi erkenden uyuyan annelere özeniyorım ne güzel çoğu kişinin 8-9 gibi uyuyo ben bi türlü başaramadım ilk aylar gaz sancısından gece 12-1 e kadar ağlardı şimdide atak haftası derken nasıl bi düzen kurmalıyım bilmiyorum en erken 11-12 gibi uyuyı maalesef 🥲