melegininannesi38 benim kızımda 2660 doğmuştu şuan 29 aylık 12 kg anca gördü boya gidiyor daha çok bnmki zaten herşeyi yiyen bir çocukta değil oldum olası bu kadar alması bile iyi bana göre ama çocuk doktorumuzda zaten ilk 1 yıl bnm için çocuk kilosu önemli yaşından sonra boy uzamasına bakarız biz artık çocuklarda demişti çünkü yaşından sonra çocuklardw ayda 100 gr almayı bile anca bekliyorlar asm dekş ebemizde aynı şekşlde kilosu normal boy uzunluğu artık önemli bundan sonra demişti bence kafanıza takmayın kilolu çocuk sağlıklı çocuk olduğu anlamına gelmediği gibi zayıf çocukta hasta anlamına gelmiyor. Canları sağolsun yeterki kilodur alıp verilir her yaşta herkes için geçerli bu