emzirmeyi bıraktırasaya kadar kiloluydu emzirmeyi bıraktıktan sonra zayıfladı Herkes çok zayıflamış çok zayıflamış diyor ama çok da yiyor bu insanlar İnsanın psikolojisini bozuyor sağlığı yerindeyse uzulmıyelım kucuken zayıf dıyolar buyudumude cok kılolusun zayıfla dıyolsr millet derde der