Miracle_
14 aylık bebek için baba diye ağlayıp istemesi normal değil mi ya? 12 aylık filan söylüyorlar çünkü artık. Belki doktor başka bir şey demek istemiştir.
Bizim doktor renk ve rakamları öğrendiği için yönlendirmişti ilk olarak. Sonra çocuk gelişimi uzmanı takip etti. Test filan yapıyorlar orda 1 saat kadar çocuğu izliyor. Ona götürebilirsiniz mesela.
Üf o makine çalıştırma kısmı benim derdim ya kurutma makinesini çalıştırıyor program seçip başlatıyor, robot süpürge heba oldu zaten. Bulaşıklar yıkanmıyor sürekli kapatıyor.