bebegininannesii her otizmli çocuk göz teması kurmaz diye birsey yok. Bazıları kurar ama çok sınırlı olabilir. Bu yaşta komutları almaması vs normal değil. Zaten otizmin ilk üç belirtisinde konuşamama yok daha çok kısıtlı göz teması- ya da hiç olmaması-/komut almaması, eliyle işaret etmemesi vb önemli olan bunlar. Bu belirtiler asıl önemli. Eğitimle ilgi ve alakayla tabiki daha iyi olabilir ama tamamen düzelmez.