Tubay-
Otizm tv izletmekle olmaz otizm doğuştan gelen bi farkındalık. Tv izleyen çocuklarda sadece otizime benzer uyaran eksikliği olur. Her otizm tanısı alan insanlara “Tv izledi mi?” diye sormayın. Gidin önce araştırın lütfen. Daha yeni tanı almış bi anneye tv izletti diye suçluluk hissettiremezsiniz. Onun çocuğundaki ya doğuştandır yada uyaran eksikliğidir..