Melike-emirasaf nisven onlarla ilgili hiç bi sorun yok sadece düz yatıramıyorum hemen midesi ağzına geliyor korkmayın zaten benim oğlum özel her bebek aynı olmaz ☺️
ahlasmomm_ nisven Motis ve gastrotuss baby kullandım . Ek olarak koyulaştırıcı kullandım . Çok geçmiş olsun çok zor bir durum
aselkussum nisven 4-5 aya kadar aktif kustu sonra kusmalari kesildi rahatladık dedik sürekli geğirme ağzına acı su gelme olayı devam etti şuan lansor kullanıyoruz pek bı fark etmedi gibi emin değilim
nisven aselkussum insan üzülüyor böyle kusunca sürekli sürekli doktor olur diyor ama çözüm bakıyorum genede
karantomom nisven bizim doktorumuz gastrotuss baby verdi ama sadece azalttı. Çok yorucu gerçekten. Şuanda 6. Aya gireceğiz. Siz üzülüyorsunuz ama başkaları da konuşmaktan geri kalmıyor. Bir çaresini bulan varsa ben de burda bekleyeyim
nisven karantomom Tamamen kesen birşey yok sanırım kim ne diyor ki buna da laf etmezler artık biz mi kus diyoruz
karantomom nisven sürekli farklı doktora mı gitsen diye söyleyip duruyorlar . Ben de bebeğimin doktor doktor gezmesi taraftarı hiç değilim.
nisven ahlasmomm_ teşekkür ederim motis çok işe yaramadı dediğiniz gibi azalttı sadece yeni ilaç isticem doktordan
nisven karantomom Annesi düşünemiyor çünkü gerçekten tuhaflar aslında zararlı birşey değil şükür olmasa iyi olur diye çözüm arıyoruz anlamıyor insanlar
Bihterrr nisven evet ek gıda da bile devam etti ve bebeğim başından beri emmedi 9 ay reflü maması kullandık. Gerçekten zordu. Bence şuan hala var mamadan sonra ağzına geldiğini hissediyorum ama kusmuyor ve rahatsız gibi gözükmüyor etkilemiyor