simseklivekalpli hasank evet takviye için uygun ancak eksikliği giderme konusunda pek başarılı değiller maalesef 🥲
[silindi] simseklivekalpli ay inşallah demir damlalarını içer ve sıkıntı yaşamazsınız o zaman şimşekcim 🥹
cimcime1018 simseklivekalpli Ferrum kullanıyorum. Normal veremiyorsan meyve suyuyla ver dedi doktorum ben de öyle yapıyorum. Oğlum 2.5 yaşında 1 gün arayla veriyorum
simseklivekalpli cimcime1018 ben de meyve suyuyla karıştırırım ama anlamadım herkes farklı bir ilaci icememis😬
HELELEKADIN simseklivekalpli ferrumu asla veremedim doktorumuz değiştirdi fertamir kullanıyoruz şuan meyve suyu bildiğin çok severek içiyo hatta bitince ağlıyo son bir kutu daha kullanıcısı sonra tahlil vericez bizde
suhedaaaaa simseklivekalpli Ferrum başlattı doktorumuz ilk içtiğinde kustu. Ben bile tek damla tadına bakayım dedim çok kötü bir ilaç. Keşke kullanmak zorunda olmasalar
simseklivekalpli suhedaaaaa hadi ya 🥺 ferrozinc yazmış bize de çok kötü onu biliyorum. Başka ilaç bakıcam, siz ferrumdan mi devam ediyorsunuz degistirdiniz mi
suhedaaaaa simseklivekalpli Ay bir şey diyeyim mi yanlış hatırlamışım bizimki de ferrozinc miş 🥲 şimdi baktım. kötü gerçekten ama devam ettik biz mecbur 2,5 ml sabah 2,5 ml gece yatmadan önce veriyoruz
simseklivekalpli suhedaaaaa evet ferrozinc çok kötü Allah affetsin 🤦🏻♀️ ferro sanol alıcam insaAllah icer
sudemsudem ahlasmomm_ simseklivekalpli ferro sanol kullanıyoruz daha doğrusu kullanamıyoruz onun da tadı berbat her şekilde denedim nasıl içircez bu ilaçları içmeleri de gerek demir düsük
simseklivekalpli sudemsudem ikisine de aldım kızım meyve suyuyla gayet rahat içiyor oğlum korkudan içemiyor 😬
simseklivekalpli Divayorgunxx bir pekmezle denemedim herhalde. Pekmezi içmez ki kasıktan dökeriz o ağzını açana kadar