Bestiron diye bir demir ilacı var dışı kırmızı renkli ben bebeğime onu başladım daha bir kaç günde bile etkisini hemen gördüm üstelik doğal içerikli. Nerdeyse bir aydır kıllanıyoruz ve kabuzlıkta olmadı hatta kakasının rengi bile değişmedi. Bnce bir deneyin derim ☺️