Benim kızım da 2.890 gram doğdu 9 aylık aşısında 8.300 gramdı bence iyi çok şükür 🤲 sadece boy persentil diyorsunuz ya onun bir santim altında dediler oda atar kilo durmasa, az az alsa…oda güzel bazı bebeeler de boy kilo durabilir oda normal aslında sağlıklı olsun da aman sevgili anneler bence sağlıklı olsun da hasta olunca insan çok üzülüyor