ninodurbenimadim Feyekum @mucizemgelsin61 Benim kızım 1 yaşında 9.5 kilo. Kaç kilo doğduğuna bağlı olarak normal sınırlarda görünüyor. Doktorunuz persentil altında demediyse canınızı sıkmayın boşuna.
mucizemgelsin61 Benimkisi 9 buçuk aylık 9 kilo 😔 sanırım hemen hemen aynıyız ama kilosu az yani bence üzülüyorum çokda yemiyor benimki
selinmilena mucizemgelsin61 benim kızım 7.5 aylık geçen ay 7.300 çıktı doktor çok iyi kilosu 1 yaşında olup bu kiloya sahip bebekler var dedi yani kilosu gayet iyi bebişlerinizin
salihanur12 selinmilena doğum kilosu kaç acaba her ay kilo alıyor mu benim oğlum da 7 aylık oldu bugün 7 kilo diyemedik daha süt yetersizliğinden doktor hep kötü konuşuyor ne güzel bir doktorunuz varmış size kendinizi kötü hissettirmeden yardımcı oluyor
mucizemgelsin61 ninodurbenimadim Öylemii o tarz bişey söylemedi dün götürmüştüm doktora. Teşekkürler bu arada
mucizemgelsin61 5manolya1 A a herkez iyi demiş iyi demekki bilemedim yani ufak tefek olduğu için biraz minyon bana öyle geliyor heralde annemde sürekli öyle diyor etkileniyorum . Birde doktoruda hep daha iyi olabilir di modunda olduğu için
mucizemgelsin61 gamomuu herkez iyi demiş evet yanlış anlaşılmasın kilosu çok çok iyi olup zayıf diyen tiplerden değilimm. Herkez çok küçük işte ufak kalmış gözüyle bakıyor gibi tam diyemiyorlar tabide biraz minyon bide benim bebeğim o yüzdende etkileniyorum
mucizemgelsin61 livanurvealpinannesi61 sanırım ben biraz daha tombiş olmasını bekliyorum galiba 😄 yorumlar hep iyi demiş çünkü minyon olduğu için ufak gibi görünüyor göze
mucizemgelsin61 Pamukhanim_ Teşekkür ederimm pekde yemediği için ek gıda hep aç kalıyor zayıflıyor gibi düşünüyorum
selinmilena salihanur12 3545 doğdu şuan 8300 evet her ay en az 700 gram alıyor mamayla besleniyor genel anlamda ek gıda her öğün yemiyor yoğurt meyveli işte çorba vs içiyor
Feyekum alpaslanmom_ kullanıyorum bestiron 10 kanı da referans dışı çıktı bide herseyi de yediririm kan yapıcı vitamin şeyler