incihanim_ momas evet canım onu diyorum ben suda bekletmiyorum ama ön bir duralama yapıp öyle yıkıyorum
incihanim_ talhamamy evet canım öyle simsiyah değil perdelerim ama salonun perdesi kapkara olmuş yeni farkettim oda karşımızda gecekondu ev var soba yakıyorlar üstten camı açık bırakıyorum ordan sinmiş hep çok kötü olmuştu
Tatlican betul97_ Her tül bir olmuyor bence sen yinede düşükte sıktırma yap. Bende 400de sıkma yaptırıyorum
betul97_ Tatlican Bende öyle yapıyorum da bir kere çalıştırırken kızımdan hızlı hızlı yaparken deviri düşürmemişim hep kırıştı bir daha yıkadım sıkmasız yine de kırışıktı mecbur ütüledim
tazemom1 incihanim_ deterjan gözünü 2 adet küp şeker ya da 1 yatlı kaşığı şeker atarsan çok güzel parlıyor
Tatlican betul97_ Evet teki 40 dk sürüyor. Yeni almış gibi yapıyorum🙈Birde belim ağrımasa iyi olucakta.
O1Anne incihanim_ bugün perdelerimi yıkadım yarım çay b çamaşır sodası bir kapakta Arap sabunu perdenin üzerine döktüm deterjan gözünede tursil koydum sentetik ayarda 40 derece 400 devirde yıkadım kar gibi bembeyaz oldular ön yıkamada yaptım bu arada
incihanim_ O1Anne ben 800 sıktırıyorum canım çamaşır sodası arap sabunu kullandım bembeyaz oldu çok şükür bitti 🤲🥰ama bende bittim