momas Ayy yok storlarımı hiç çıkarmadım siliyorum ama içime sinmiyor bebekte olunca olmuyor birde ameliyat oldum bu kadar yapabildim. Bu yaz kızım daha 2 yaş olacak o zaman çıkarıp hepsini terasta foşur foşur yıkayacağım. Tüller için dedim sıkma 600 yaptım kırıştı sen nasıl 800 de sıktırdın diye sordum