-SweetPanda- bir arkadaşımın dünya tatlısı bir oğlu var ancak kuzeninden ittirmeyi ve vurmayı öğrenmiş.Birlikte parka gittik.Arkadaşımın oğlu 5 dakika içinde 3 tane çocuğu ittirip yere düşürdü.Haliyle çocukların anneleri panik yaptı ki haklılar.O arada arkadaşıma bakıyorum ne zaman çocuğuna müdahale edip, ailelere bir kusura bakmayın diyecek diye.Arkadaşım oturduğu yerden bile zahmet edip kalkmadan, oğlum yapma deyip kestirip attı.En son senin evladına şu yapılsa ne hissederdin?Ayıp ediyorsun şuan deyince muhtemelen dank etti.Çocuğunun öyle yanına gitti.Sonra tabi güzelce konuştuk ve bana hak verdi.Hepimizin çocuğu kıymetli ancak çocuk bir eşyaya, kişiye zarar veriyorsa bunun yanlış olduğu güzelce anlatılmalı.