newwmommy
Olması gereken bu eğtim. Babamla annemde bizi böyle büyüttü. Biz bişey istediğimizde babam derdi “Tamam alıcam ama zamanı gelince” babam sayesinde sabretmeyi öğrendim. Bende kızıma onu öğreticem inşaAllaah. Şimdiki çocuklar maaalesef ebeveynleri yüzünden varlığı biliyorlar ama yokluğu bilmiyorlar. Çocuk eğitmek gerçekten çok zor ama çokta ince bi çizgi, çok çok dikkat etmek lazım. Bizim yaptığımız yada yapacağımız tek bir hata onların hayatlarını etkiliyor. Rabbim iyi evlat olmalarını nasip etsin inşaAllaah🌸