sessi momofmirankaran üç buçuk aylıkken oldu oğlumda 1,5 yaşındayken bile vardı bazen ara ara daha da belirgin oluyor hatta
bebiskoveannesi momofmirankaran mavimsi derken morluk vardır büyük ihtimalle ama canı yansa ağlar zaten sürekli. Normaldir merak etmeyin
momofmirankaran bebiskoveannesi pembe değil mavi gri gibi ucu. Dokununca dokundurtmuyor aslında ağlamıyor ama mızmızlanıyor
bebiskoveannesi momofmirankaran hmmm. Deri alındı ya bence renk değişimleri normal. Ama içiniz rahat etsin derseniz bi doktora sorun