Poyrazmom0 biz ,40 günlükken sünnet yaptık şimdi 7 aylık aynı şekilde gömülü ayağa kalkınca düzelir ama şunu farkettim benim arkadaşım oğlunu özelde sünnet ettirdi o kadar iyi yaptılar ki hiç gömülü değil devlet sadece yapıp atmış keşke özelde yapsaydım diyorum biz sünnet ettirirken bize geriye doğru yavaş yavaş verion diordu yapışmasın arkadaşımin çocuğu geride sargı yapmışlar di kaç gün sonra götürüp çıkardılar o şekilde düz kaldı gömülü değil ama bizimkiler de yürüyünce düzelir