Esmabetul 2,5 yaşında kızım evet 2 aydır kullanıyoruz hemen hemen enterogermina kids kullanjyoruz günlük bir tane ama kaka olayımız düzene girdi diğer ilaçları kullanırken bile zorlanıyordu kızım bayağı zorlandığını çok farkediyorduk şimdi zorlanma olayımız kalktı 5 aylık oğlumda ishal oldu 10 gin kadar geçmiyordu onunda doktoru önerdi yine aynı probiyotiği oğlumunda ishalini kesti bağırsak florasını düzenlemek zaten amaç sizde bir doktorunhza danışın istersenz