Bende 1 yaşından beri kızımın kabızlığı ile uğraşıyorum duphalac kullandık işe yaramadı sonra doktorumuz dulcasoft önerdi ama oda pek etkili olmadı vermediğimz ilk anda hemen kabız oldu ben pek ilaca alışsndq istemiyordum bağırsakları açıkcası sonra dulcasoft bitince tekrar almaya gittiğimzde eczacı bunun kullanmamızn bi işe yaramayacağını probiyotikle önce bağırsak sağlığını düzene sokmamız gerrektiği aksi takdirde hep ilacı bıraktkça kabızlışun devam edeceğini söyledi bizde probiyotik kullandık ve gün aşırı rahat bir şekilde çıkmaya başladı tuvaletine tepine tepine ağlayarak kaka yapan kızım rahatça yapmaya ve tutmamaya başladı