mamacitaa_ canımcım ben her ay başlangıcında çocuğu uyutup kahvemi alıp 1 aylık menü yapıyorum ve yaklaşık 3 senedir böyle yapıyorum ama o kadar rahatım ki anlatamam hiç ne pişirsem diye zorlanmıyorum çok şükür zaten menüm belli olduğu için öğleden sonra yemeğe göre saat 3-4 gibi başlarım yemek işine ondan önce evin rutinleri bebişin dışarı zamanını falan hallederim sonra yemek işini halledip o şekilde kapatıyorum ama o menü hazırlama işi çok kolaylaştırıyor onun için de postları erken açıyorum belki fikri olmayana yardımcı olur diye 🥰🥰