gg3848 momas ay ne güzel tadını çıkart benim Kayseri’de akrabalarım var ama havalar soğudu diye biliyorum canım
momas gg3848 sağol canım yaa ne giysem bilemedim valla şimdi gider spor ayakkabı giyerim donarım kckskak
momas 50_ozge_50 yaa hxjshs hiç gitmedimm iç bölgeler o yüzden bilgim sıfır sağol canım ben baya kalın giyiniyim terlersem en kötü üstümü çıkarırım ama üşümeye çare yokk
TalentedMom momas inşallah vardır biz kasımın ortasında girmiştik bir tane bile balon göremedik çok üzülmüştüm