momas Bu hafta sonu turla gidiyoruz 2 günlük bi tur. Şu an hava gündüz ve gece nasıl? Ona göre giyiniyim çok kalın mı giyiniyim yoksa normal mi? Nevşehirli anneler ses veriiin🥰
cLearQueen momas iyi gezmeler asko. Gecen arkadasim gitmis kocasiyla storylerden gordugum kadariyla ustunde palto alrinsa xizme vardi
Niyesordunbucevabi momas Yakın zamanda değil ama Kasım ayında Kapadokya da balayı yapmıştık çok soğuk bu mevsim de haberin olsun canım
TalentedMom momas ben kasımda balayına gitmiştim dediğim 2019 falan öyle soğuktu ki anlatamam en üzüldüğüm balonları görememek olmuştu onu sorun mıtlaka bir tane bile balon göremedik çok soğuktu çünkü
momas talhamamy kıız oğlanı anneme bırakıyorumm Allahımm 15.5 ay sonra ilk defa ayrı kalıcaz 3 gece 🥹🥹
gg3848 momas ay ne güzel tadını çıkart benim Kayseri’de akrabalarım var ama havalar soğudu diye biliyorum canım
momas cLearQueen eşimin tur şirketinden alacağı varmışta paramı verme biz tura gidelim demiş. Hazır sütten de kestim nasılsa sağol canım benim❤️
momas talhamamy annemi çok seviyor canım yani her gün görüşmüyoruz tabi ama annem ben gitmesem de haftada 1 mutlaka bize geliyor e bende gittiğimizde 10 gün falan kalıyorum hani annemi unutmuyor babamı da öyle. Aksi olsa zaten bırakamazdımmm 😌
momas Niyesordunbucevabi yaa ay sağol canım zaten baksan kasım bitti aralık de sen ona daha soğuk olur. Bot ya da çizme falan giyiyim bari çok sağol canımm
butterflyy_ Canım memleketim buzlar diyarı gece de gündüzde kalın giyin yerinizde olsam kar yağdığında gitmek isterdim ayrı bir atmosferi var
momas butterflyy_ ah canım doğrudur çok spontane oldu planlamamıştık hani kar olsa tabi daha başka olurdu eminim. O zaman çizme falan giyiyim ayaklarım üşümesin🥹🥹
TalentedMom momas inşallah vardır biz kasımın ortasında girmiştik bir tane bile balon göremedik çok üzülmüştüm