papatya_1 ilk başlarda sümük gibiydi simdi biraz daha sertlesti. Bi doktoruma sorucam. Bana soyld bir yazi yollamisti.
Sunnet sonrası bilgilendirme notu
- Gun baslayan ve 2 ve 3.gunlerde artış gosteren
-Şişlik,
-Ağrı ve hassasiyet,(48-72 saat sonra giderek azalacaktır)
-Bir tarafın daha şiş oldugu asimetrik görünüm,
-Cilt yapısına baglı şiddeti degisen balon gibi şişme,
-Baş kısımda ve çeper kısımda sarımtrak ,sulu gorunumde iltihab gibi görünen ancak iltihab olmayan , bazen akıntı yapan kabuklanma benzeri göruntü
-Birinci gün veya ikinci gun çis yapma sonrası gorulen az miktarda kanama
-pipinin alt kısmında veya yumurtalik torbası üzerinde igne yapılması nedeni ile gorulebilen morluk ,su toplama benzeri reaksiyonlar
-pipinin baş kısmını kaplayan yoğun kabuklanma
Yukarıda sayılan belirtiler sunnet sonrası iyileşme doneminde görülebilir gecici durumlar olup endise yapici durumlar degildir.
Belirtilerin gerileme suresi 4-8 gün arası değişebilir
Lütfen size önerilen şekilde ilaçlarınızı kullanıp soylenilen günde banyonuzu yapınız(sunnet oldugunuz gunu 0. Gun sayarak 7.gun kontrol 4.gün banyo yapacaksiniz ,banyo gunune kadar ilaclara devam edip banyodan sonra keseceksiniz )
Cevrenizdeki komşu, tanıdık, saglık çalışanı, eczacı, dedeler, büyukanneler vs. vs. vs. gibi kişilerin söylediği; tavsiye ve ilaç onerilerini hekiminize sormadan lutfen uygulamayiniz.
Yabi burda yazana gore normal.