80 günlükken sünnet yaptrdık.
Doktor 3 gün hiç bişey kullandırtmadı sadece sarı kantoran sür dedi. 3. Gün sıyırma hareketi ve antiseptik sprey yazdı. Ödemi çok fazla 5. Gün kontrolünde de cortimycine göz kremi yazdı bunu kullan şişliği geçer dedi.Şuan 6. Günü hala çok şiş
Küçük yapınca rahat olur diye yaptrdık. Zor geçiyor sizin iyileşme süreniz nasıldı