elfmrl123 kelebek671 benim 4 kilom kaldı hamileliğimden önceki kiloma dönmeme 64le hamile kaldım 82yle doğuma gittim ekstra hiç bişey yapmadım bu arada yine her zamanki gibi ne yiyosam ne içiyorsam onu yiyip içtim aksine daha aparatif hazır şeyler yedim diyebilirim oğlum 11 aylık onun peşinde koşmaktan verdim diye düşünüyorum 😂
yusos elfmrl123 AA bende 64 kiloyla kaldım 82 yle gittim suan bebegm 4 aylik ben 71 kiloyum nasıl sence
annebebeekk @kelebek671 sadece çocuğun kilosunu almıştım. 57 ile doğuma girdim 1 hafta içinde 52 olmuştum. Kırkım çıkmadan da tekrardan hamile kaldığım 47 kiloya düştüm. O lohusa ateşinin terlemesi beni eski formuma döndürdü geri ne yalan söyleyim
tarana19 kelebek671 Glutensiz aralıklı oruç + hafif sporla, doğumdan önce 63 kiloydum, doğumda 83, şu an 66 kiloyum. 4 ay önce sezeryan oldum, 6-cı aydan itibaren pilatese de başlayacağıım, vücudu iyi toparlıyor.
oyoyoyyedibeni kelebek671 bebeğim 1 yasında hala kavusmus degilim. Emzirmeden ve hormonlardan dolayı bu surec beni daha cok zorluyor. 2 gundur yeni bir baslangıc yaptım insalah kavusurum formuma 🥺
gzaydnlgm_034 Bebeğim 4 aylık göbeğim hala duruyor🥹 herkes hamile misin diyor🥴 kilo kalabilir ama göbeği istemiyorum 😬
Edanurmehmet gzaydnlgm_034 bnde aynı valla bacaklarımda kollarımda felan kalsın ama göbek istemiyorum Rahat giyinemiyomum bile göbek yuzunden
maysamoms33 kelebek671 58 le hamile kaldım 80 doğum yaptım 1 ay içinde 70 e düştüm şu an 76 da kaldım boy toparlıyor ama bel göbek hiç gitmiyor tek çözümü spor gibi onada yprgunluktan halim ve zamanım kalmıyor anca kızım kreşe felan başlarsa ya da niye bu oyun alanı artı kafe tarzı yerine spor yapılacak yerler olsa keşke 🥲
poyrazcimefecim kelebek671 Sanırım hiç kilo almadığım için kavuşabildim. Bugün 42. Günümüz hamilelikten önce 74 kiloydum 78.5 ile doğuma girdim şuan 70 kiloyum ve homini gırtlak yiyorum hamilelikte almadığım kiloyu şimdi almam inşallah 🤣🤣
anonymous1 kelebek671 28 günlük bebeğim şu an 74 kiloyla hamile kaldım 88 kiloyla doğuma girdim doğumdan sonra 81 kg çıktım şu an kilomu bilmiyorum ama hamile olmadan önceki kıyafetlerime girebiliyorum. Bence en büyük etken doğumdan eve geldiğimde korse kullanmaya başladım dikişlerimin acısını da azalttı baya şu an hala biraz göbeğim var ama korse kullanmaya devam ediyorum
cicek37 gulnazaslan senin çocuğunu kim büyütecek ki. Sen annesisin yetemiyormusun. Benim oğlumda 10 aylık ve ben 7 aylık hamileyim gayet iyi bakiyorum. Bu kadar gözümüzde büyütmeyelim çocuk bakmayı. Köyde insanlar ne zorluklarla büyüttüler çocukları ama bizim rahatimiz iyi sıcak ev var eksik bisey varsa eşimiz alıyor ev işlerinde yardimci olmaya calisiyorlar. Mesela hersey elimizin altinda
gulnazaslan cicek37 ay bu nasıl üslup ? Kusura bakmayın da illa ki yetersiz hissettiğiniz olacak.şu an gebesiniz daha doğurunca görürsünüz ne demek istediğimi .köydeki insanlarla bizler aynı değiliz aynı kefeye koymak saçma olur çünkü hiçbir insanoğlu aynı değildir
minnakanneyim kelebek671 doğumdan sonra 1 hafta içinde eski kiloma nerdeyse. Kavuştum 2.5 aylık olduk şuan ama göbek daha gitmedi oda zamanla gider diye düşünüyorum gitmezse sporla gider oğlumun biraz büyüyüp bende ayrılmasını bekliyorum spor için bide hâlâ sezeryan yeri ağrı yapıyor ondan başlamak istemiyorum spora
yila kelebek671 51 kilo ile hamile kaldım 66 ile doğuma gittim hastaneden eve geldiğimde 58dim. Aylarca kilo veremedim hatta 60-61e çıktım tekrardan. Bebeğim 11 aylık olduğunda uzun süredir tartılmıyordum bir tartıldjım 53e düşmüşüm. Bebek büyüdükçe koşturmaktan vermişim farkında bile olmadan. Şuan daha yeni 40ınız çıkmış zamanla kendiliğinden gidecektir
nursahmila kelebek671 normalde kolay kilo alan biriyim 58 kilo ile hamile kaldım 75 le doguma girdim. Şu an beş aylık kızım 61 kiloyum. Hiç diyet yapmadım yediğime içtiğime de dikkat etmedim ama kızım güzel emiyor çok şükür sanırım emzirmek kilo kaybına sebep oluyor. Göbek olayı da tamamen genetik hamilelik öncesi de göbeğim olmazdı şimdi de yok. Sezaryen oldum üstelik. İlk altı au diyet yapmayın diyorlar zaten bence kilolara çok takılmayın bir melek dünyaya getirdik dolay değil🥰zamanı gelimce doğru beslenme ile kilolar verilir
bebiskoveannesi kelebek671 1 yaşında hala kavuşamadık kendileriyle. Sabırla, ümitle bekliyoruz bakalım. Emzirirken kilo verirsin dediler nerdeeeee. 12 kilo almıştım yapıştı sanki üstüme
babyyymom kelebek671 bebeğim 5 aylık ilk ay hemen eski kiloma döndüm tiroidden dolayı kilo kaybı hemen oldu bende
ftmylm kelebek671 En çok faydasını gördüğüm şey akşam altıdan yediden sonra hiçbir şey yememek oldu sabah kahvaltıyı da ondan önce yapmıyorum ama şöyle bir şey var benim 4.05 aylıkken zaten sütüm kesildi o yüzden şimdi siz emziriyorsunuz uzun süre aç kalmanız ne kadar doğru olur bilemem kırkınız yeni dolduysa bence acele etmeyin bu ayların bu zamanların tadını çıkarın çünkü boğazı tutunca biraz da hareket eklenince kilo veriliyor gerçekten bebeğim sekiz aylık ben gebelik öncesi kiloma döndüm üstüne bir 5 kg fazlam kaldı sadece o gebelikten önce de vardı ama gerçekten insan Boğazını tutunca verebiliyor
selambennsid kelebek671 bol stres ile 2 ayda eski kiloma döndüm 🤣 87 ile doğum yaptım 63 kiloyum şu an şaka bir yana stres yada genetik durumun payı var mı bilmiyorum annem ve ablama bakarsam onlarla alakam yok kilo konusunda onlar çok az verip ilerisine gidemediler