kelebek671 Ben 65 kiloydum 85e kadar çıktım doğumdan sonra 77ye düştüm ne göbeğim çekildi nede kilo verebiliyorum bugün 40ımız doldu. Siz doğumdan sonra eski formunuza ne zaman kavuştunuz
Rwerdst kelebek671 ben 2. Hafta vermiştim tüm fazlalığı ama doğumdan sonra hiç durmadım vaktim olmadı 🥹 hastaneye git gel yaptım hep. Eşimde gelemedi çoğuna ben annemle tek gittim arabayı falan sezeryandan sonra ilk haftada mecbur kullandım. Emzirme de etkiliyor diyorlar ama bilmiyorum bence genetik birazcık. Dinlenmediğim için şuan rahimde yaram var hala 2 kere ameliyat oldum🥹 tekrar olcam. Rahim onaramadı kendini daha. Oğlum 28 buçuk aylık
arzuapo kelebek671 55 kiloydum doğumda 70 kiloydum doğumdan sonra iki ayda 53 kiloya düştüm kendi kendine bişe yapmadım göbek falan da kalmadı
TwinsAndBeren kelebek671 daha çok yenisin bir şey yapmasan da zamanla o göbek vücut kendini toparlayacak sadece korse kullanımına özen göster emziriyorsan şu an diyete başlama bi 6 ay bekle en azından bebişin ek gıdaya geçene kadar
gulnazaslan kelebek671 gurbette tek başıma çocuk büyüterek formuma kavuştum😂 eridim bittim 😰 şu an tekrar gebeyim
cicek37 gulnazaslan senin çocuğunu kim büyütecek ki. Sen annesisin yetemiyormusun. Benim oğlumda 10 aylık ve ben 7 aylık hamileyim gayet iyi bakiyorum. Bu kadar gözümüzde büyütmeyelim çocuk bakmayı. Köyde insanlar ne zorluklarla büyüttüler çocukları ama bizim rahatimiz iyi sıcak ev var eksik bisey varsa eşimiz alıyor ev işlerinde yardimci olmaya calisiyorlar. Mesela hersey elimizin altinda
dilaraarslansaleem gulnazaslan gurbette tek başına çocuk büyütüp zırt bırt zorundalıktan seyahat etmekten ve taşınmaktan ben de🫠 yedi aylık bebeğim, dört farklı ülke ve iki taşınma gördü. 17 kilo almıştım, iki kilosu kaldı, bence çok bile kalmış😂😂
denizalismom kelebek671 göbeğim gitmiyor ne yaptıysam . 14 kilo verdim aralıklı oruçla . Hamile kaldığım kiloya düştüm 62 ye yani ama şuan tekrar 3-4 kilo aldım . Birkaç ay sonra tekrar diyete başlarım gibi duruyor . Ağzımı tuttuğum sürece kilo almam bence ama tutamıyorum 😂
zeydinannesiyim denizalismom ne kadar sürede verdiniz acaba? Ben de yapıyorum ama sanki yavaş ilerliyor süreç 😅
ayhat kelebek671 eskiden ben küçükken doğurab herkes uzun süre kilosuyla kalırdı maşallah şimdi doğuran 0 beden oluyor hemen. bende sorun var herhalde
sennaesenn kelebek671 doğum yapmamın üstünden 7,5 ay geçti ve bu sürede eski kiloma ve görüntüme döndüm diyebilirim. İlk 2 ayda zayıflasan da göbek hemen gitmiyor yavaş yavaş iniyor ama bu sürede beslenmeme ve su içmeme ekstra dikkat ettim. Emziriyorum diye her şeyi yemedim benim için sağlıklı olan şeyleri yedim
annesinintatlisi Kızım 20 aylık oldu ben hala tembellik ediyorum bu hususta, ama diyete başladım arkadaş olup birlikte verebiliriz 🤩