RabiyaG doktorunuzla görüşün bence. Ben de kızım iştahsız diye kullanmak istedim ama doktorumuz önermesi. Çocuğa böyle şeyler verip gübreliyorsunuz sonra da 8-9 yaşında adet oluyor, bırakın kendi gelişimini kendi tamamlasın dedi. Biz de kullanmadık o yüzden