Ofiser Elfbkrcer evet cnm süt kaynadıktan sonra sirkeyi ekliyorum süt kesliyor su ve peynir olarak az daha kaynatıp öyle 1-2 dk yani alıyorum ocaktan tülbentten süzüyorum .
Nzy Elfbkrcer çeyrek avakadoyla başladım eziyorum iki yada üç adet bebe bisküvisi yumurta sarısı bazen muz da katıyorum tatlı olsn diye