Poyrazmom0 bende görümcem de gördüm ve demesine göre erken yürümesine çok katkı oluyor dedi bi ara almak istedim memlekete gittim gelince alırım dedim geldiğimde yürümeyi öğrenmişti bence gereksiz bişey miş. Onun oğlu 9 aylıkken yürüdü benim oğlan 12 aylıkken yürüdü ha yürüme arabasını kullanmadan erken yürüyenler illaki vardır. Düz hesap 1000 tl olsa o. Ona vereceğin para ile 2-3 çeşit kıyafet alabilir yada hiç değilse 1 aylık bezini alırsın. Naçizane fikrim 🙏💕🌷