Poyrazmom0 Bence gerekli, ben 4. Ayından itibaren yanında tuttum ilk önündekileri izledi sonra oynadı zamanla üsttekilere ulaşmaya çalıştı ve ayakta durdu. Çok sürmeden adım atacak hale geldi. 9. Ayına yürümüş oldu, ha asıl amacım değişiklik olsun diyeydi ama yürümesine teşvik açısından ben çok faydasını gördüm. Bilmeden güzel birşey yapmış oldum 😁