zlemceylan yok ya sanmam. Yara tazeyken oluyo bence. Yani kulak deldirmek gibi mesela deldir aylar bile geçse kapanabilir bi süre takmadığında. Bu da öyle. 10 aylık yaptırmıştık. Yapışma oldu biz de canı acır diye öyle itemedik başta pek. Yapışmış doktor hiç acımadan çekti geriye çok ağlamıştı yavrum. Sonra biz hiç ihmal etmedik bi süre hep yaptık bi daha olmadı 10 yaşında şimdi