Biz 20 günlükken yaptırdık o kadar rahat geçti ki kendi bile hiçbir şey anlamadan iyileşti arada geriye doğru çekme yaptıktan sonra yapışıklık olmuyor doktor söyler zaten sürekli bezini değiştiriyoruz yapışma gibi bir durum olsa erkenden fark edersiniz