cilekli_soda şöyle zorlanıyor muyuz evet kartlar eksiye giriyo çünkü tek maaşa düştük. Maaştan kalan para yetmiyo o bankadan alıp o bankaya ödüyoruz. Ama 6 ayda bir zam oluyo maaşlara. Seneye bende işe başlıyorum. Daha da rahatlarız o zaman. İyi ki de almışız diyoruz şimdi. Ne kadar birikiminiz var bilmiyorum ama borç olmayınca hiç bişey yapılmıyor malesef. Küçük falan demeden bi ev alın bence kiradan iyidir en azından