cilekli_soda Bizde almayı düşünüyoruz ama nasil alacağız bilmiyorum .Ev fiyatları uçtu.Bizde katılım evine girmiştik Nisan ayında.Mayıs ayında ödemeyi alacağız.2 milyon alacağız onlardan aylık taksit ödemelerimjz parayı aldıktan sonrada 1 yıl devam edecek.2 milyon ordan ,400 bin arabayı satarız.300 e yakın bizim birikimimiz var.Ablamda bize 300 binlik altın borç verebileceğini söyledi.Toplamda 3 milyon oluyor ama gelin görün ki İzmir’de oturuyoruz 3 milyona ancak çok minik evler bulabiliyorsun o da sıfır değiller.Ayrica katılım evden alacağımız parayı ancak Mayıs ayında alabileceğiz o zamana kadar kim bilir evler yine. Ne kadar yükselir.Eşimde olmazsa biraz ihtiyaç kredisi felan çekeriz diyor ama zaten katılım evin taksidi devam edeceği için banka verse bile nasıl öderiz hem onu hem onu bilmiyorum