cann65 evet her ay gidiyoruz ama bize gelişim maması yazılmadı doktor mama yazma sınırının altına düşmediğimizi söyledi. Son 1 ayda 200gram verip(hastalanmıştı) geri 550 gram almış ona da iyi dedi. Gelişim mamasını ben kendim aldım belki içer diye ama ne yaptıysak içiremiyoruz normal mama da içmiyor. Sadece anne sütü ve ek gıda. Anne sütünü özellikle çok azalttım son 1 aydır gündüz 1 ya da 2 kez emziriyorum ek gıdayı daha iyi yiyor. Doğumda 2500gr ve 47cm idi. Sizinki nasıl doğmuştu