Elif34nur benim kızımda 7 yaşında 20 kg 115 cm , evet yaşıtlarının yanında minyon duruyor persentil olarakta 10 persentilde. Endokrine de gittik bi sorun yok bu persentilde ilerledikçe minyon bir çocuk olarak devam edeceğini söylediler.
Ben de çok üzülüyordum ama sağlıklı mutlu bir çocuk bence önemli olanda bu. Takıldıkça üzülürsün bence kabul edin sadece minyon olduğunu