Benim bebişimde de 1 yaş daha doğrusu yürümeye başladıktan sonra bi haller oldu /1 yaştan sonra özellikle yalandan ağlamalar , sebepsiz ya da diretmece ağlamalar başladı ağzını yerim ya 😍 her şeyi daha çok anlıyorlar artık
zaman çok çabuk geçtin zalim zaman