aselkussum mom97X cuma gittik inanki gastro takipliyiz aynı zamanda reflusu var ilaç kullanıyoruz vitaminsizlihi kansızlığı vardı oda toparlamis şükür yaoacak bişey yok aç bırak diyolarda aç zaten 5-6 saat aç kaliyo yinede istemiyo
dilara010101 mom97X kahvaltı yapmıyor benimkide çaya ekmeği doğra yer ama N yumurta N peynir yemez bende kahvaltıdan yana sıkıntılıyım en sevdigide sebze çorbası ve kabak yemeği
denizalismom eses123 yemese de farklı yapıyorm genelde bizim yemeklerden yiyor. Teklif ediyorum bazen iki kaşık yiyor bazen ağzını kapatıp yemiyor meyve ile yoğurtla geçiştiriyorum