KendiEvimdeDeplasmandayim octaviablakee maddi olarak bir çok hayalim var tabi zamanla olur umarım. Manevi olarak kızımla uzun süreli ayrılıklar yaşamamak, evlenince falan aynı şehirde olmak çok isterim ya da okuduğunda. Çünkü kendi ailemden hep uzak kaldım kızımın yalnız kalmasını istemiyorum kendimde artık hasret çekmek istemiyorum. Hepimizin hayalleri hayırlısıysa gerçek olsun 🙏🏻❤️
parla__ Müstakil bahçeli ev ,kapıda araba ,denize yakın ,güzel bir ilde sağlık mutluluk içinde yaşamak, bebeğimle gezmek,öğrenmek,keşfetmek…
metomom uykuseveruykusuzanne tam da bu zaman çıktım ben nereye kadar eşimle süreceğim dedim ya hak dedim ve çıktım kendinize güvenin yapabilirsiniz
uykuseveruykusuzanne metomom desteğiniz için çok teşekkür ederim. Üstüne düşmek lazım, benden sonra araba alıp 4-5 ay sonra tek başına süren arkadaşlarım var. Demek ki isteyince oluyor
urasnannesi octaviablakee valla bir mekan acip sadece kadınlara özel eğlence yapmak istiyorum kafamızın dağılması için bacilarim kendi sehrimde buuu 1. Hayal 2. ise Ev Hanımlarına acilen bence maaş baglanmali :)
yasemin0000 octaviablakee üzgünüm ama hayal kurmayı unuttum uyumak gezmek vs bile demek gelmiyor içimden
doublemamaa octaviablakee Sağlıklı, huzurlu bir şekilde aile apartmanından ayrı eve çıkmak inşallah 🤲🤲
duyguluinsan octaviablakee sadece ailemle ( çekirdek ve canım geniş ailemle) yıllarca sağlık ve mutluluk için de yaşamak.
metomom uykuseveruykusuzanne tabiki de öyle kendinize güvenin arabayı anlamaya hissetmeye çalışın işte nasıl park ederim öne çok mu gittim bu araba buradan geçer mi falan
uykuseveruykusuzanne octaviablakee evet insan bir can taşıyınca daha tedirgin oluyor ama cesaret etmek lazım. Allah kaza belaa vermesin
coldplayy octaviablakee Kızımın bu ay içerisinde okul için kaydını yaptıracağız. Hayalim; kızımın orada çok mutlu olması ve öğretmenlerinin O’ nu sevmesi.