Palmiye1 bugün yapacağıma buzluktan domates ve konserve köz biber kullanacağım ama normalde; domates, kapya biber, soğan, sarımsağı fırın tepsisine dilimliyorum (büyük dilimler şeklinde). Üzerine zeytinyağı, kekik, karabiber, tuz döküyorum. Fırında 180 derecede fanlı, takip ederek pişiriyorum. Sonra tencerede tereyağını eritip içinde domates salçasını kavurup, fırında hazırladığım bu malzemeleri atıyorum. Kaynadıktan sonra blend ediyorum bu kadar 🌸