AviL06 sizi bilmiyorum ama bizim sosyal çevremizde yok pek. Yani kızım parka çarşıya çıkarmasam pek kimseyi göremiyor.
Kalabalıkta geniş ailede büyüyen çocuklar doğar doğmaz ekranla tanışsa bile etkilenmiyor bence. Ama bizim gibi olunca ekran sınırlı olsun istediği kadar geç tanışsın çok etkileniyor. Benim gözlemimde bu yönde.
Analık delilik ne yapsap vicdan azabı ne yapsak bir acaba mı. Sırf bu yüzden bile 2.bebeği istemiyorum işte. Hamilelik zor gerçekten Allah yardımcınız olsun inşallah.
Seneye anaokulu düşünüyorum ben sizin var mı öyle bir imkanınız?