yaraliceylanim EcrinMelek1- ne kadar artı oluyor mesela dolarda aşırı kazanç yok biliyorum daha önce çok dolar biriktirip bozdurdum üzerinden epey geçmesi lazım doların para etmesi içi ama euoroyu bilmiyorum
Tatlican yaraliceylanim Kızımın kumbarası bu ,anneanne babanne filan veriyorya o paralar. Benim kumbaramda daha az birikiyor 🤣Eşimin doğum gününe biriktiyorum 😂
yaraliceylanim Tatlican bende ayrı ayrı biriktiriyodum ama birikmiyo eşim aliyo çünkü şuan kızımızın diye dokunmuyor tam tersi kendisi 3 5 bozuk ne varsa atıyor o yüzden böylesi bize anca, 😅 size de maşallah inşallah istediğiniz miktarı bieintirirnjz
minikmisimben yaraliceylanim işte bende öyle dedim çok arttı hemen alınmıyor dediğim gibi ufak miktarda alıp sonda onu atıyorum gram şeklinde alabilirsiniz onları verip kuyumcudan bütünleştirsiniz
EcrinMelek1- @yaraliceylanim ne kadar olduğunu düşünmedim açıkçası çünkü şu kadar zaman biriktirdim eurodan şu kadar kâr ettim diyemem dediğim şey aslında elime 500 lira geçtiyse o kadarlık Euro aldım bin lira geçtiyse o kadarlık aldım gram parası kadar Euro birikince bekletmeden gram aldım bu şekilde 4 gramım oldu ama Tek eşimin maaşıyla anca bu kadar yapabildim
yaraliceylanim EcrinMelek1- teşekkür ediyorum bende aynı şekilde sadece eşimin maaşı artı bir dünya borç ile yine de evladım içi bisey yapmak istiyorum elimden gelen de bu